Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη Ρωμαΐδη

Ερ.: Πως βλέπεις το πρωτάθλημα στην Γ΄ΕΘΝΙΚΉ;

Απ.: Δεν είναι και τόσο εύκολο, οι διαφορές των ομάδων δεν είναι μεγάλες και υπάρχει ανταγωνισμός. Στο Βύζαντα κάθε χρόνο έχουμε στο μυαλό μας την άνοδο. Πέρσι ήμασταν μια ανάσα από αυτή, αλλά δεν τα καταφέραμε.


Ερ.: Τι κρατάς από το πρωτάθλημα που μας πέρασε;

Απ.: Τις δυσκολίες που αντιμετώπισα και τον τραυματισμό μου που με κράτησε πίσω. Ήμουν λίγο άτυχος. Όταν ξεκινάει μια νέα αγωνιστική περίοδος αυτό που θέλεις είναι να έχεις την υγεία σου και όλα τα άλλα θα έρθουν από τη σκληρή δουλειά. Όταν επέστρεψα, είχα χάσει ένα μέρος από τους αγώνες, το πρωτάθλημα ήταν σε εξέλιξη και εγώ ήθελα χρόνο για να βρω τα πατήματα μου και να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση. Η ομάδα έκανε καλή πορεία και ήταν στην πρώτη θέση. Στενοχωριέμαι που δεν μπόρεσα να κάνω κάτι παραπάνω και να βοηθήσω τον σύλλογο μου.


Ερ.: Υπάρχουν ομάδες που φοβάσαι από τον όμιλο σας;

Απ.: Ναι! Θα ξεκινήσω λέγοντας πως όλες οι ομάδες έχουν ένα κοινό παρανομαστή, δηλαδή τις καλές έδρες και τον κόσμο. Η Παναχαϊκή έχει κάνει καλές μεταγραφές και κάθε χρόνο πάει για την άνοδο. Η Ζάκυνθος που έχει μια δυνατή ομάδα, όπως ο ΠΑΟ Ρουφ και η Χερσόνησος που από πέρσι έδειξε ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει. Για το τέλος θα αφήσω την Κόρινθο, η οποία διαθέτει έναν προπονητή τον οποίο έχω σε εκτίμηση και μπορεί να δώσει πολλά διότι ξέρει να ελέγχει μια ομάδα και να βγάζει το 100% από κάθε παίκτη.


Ερ.: Για την νέα σεζόν τι θα ευχηθείς;

Απ.: Να έχουμε όλη την υγεία μας και να εκπληρώσουμε τους στόχους με την επίτευξη της ανόδου φυσικά.


Ερ.: Λίγα λόγια για τους προσωπικούς σου στόχους;

Απ.: Σαν ποδοσφαιριστής φιλοδοξώ και ονειρεύομαι να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Ο Βύζας Μεγάρων είναι για μένα ένας σταθμός. Μέσα από τους στόχους της ομάδας και τις καλές εμφανίσεις πιστεύω σε κάτι καλύτερο. Ελπίζω εφέτος να είναι η χρονιά μου και να μπορέσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.

πηγή:mikriliga

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε χωρίς να βρίζετε και να προκαλείτε!