Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Δηλώσεις Τραγκουμανίδη για το διαζύγιο με Ζαχαρόπουλο

Μία μέρα με το διαζύγιο ανάμεσα στον Βύζαντα Μεγάρων και τον Γιώργο Ζαχαρόπουλο το GOLDEN3 επικοινώνησε με τον Έλληνα επιθετικό προκειμένου να μάθει τα αίτια της λύσης της συνεργασίας. Ο 35χρονος ποδοσφαιριστής κατηγόρησε τότε τον πρόεδρο ότι είχε παράλογες απαιτήσεις από τον ίδιο. Στο GOLDEN3 κρίναμε σωστό να έρθουμε σε επικοινωνία και με την άλλη πλευρά. Έτσι μιλήσαμε με τον Δημήτρη Τραγκουμανίδη, ο οποίος με σκληρή γλώσσα κατηγόρησε τον Ζαχαρόπουλο για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά σε όλους τους τομείς.

Αυτό που βέβαια έβγαλε... έξω από τα ρούχα του τον έμπειρο παράγοντα ήταν το γεγονός ότι ο Ζαχαρόπουλος κατηγορούσε τους συμπαίκτες του χωρίς να κάνει την δικά του αυτοκριτική καθώς χρειαζόταν 300 φάσεις για να πετύχει γκολ, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Τραγκουμανίδης.


“Τι να πω για τον κύριο Ζαχαρόπουλο. Λυπάμαι ειλικρινά. Είναι παιδί και ορισμένα πράγματα δεν τα καταλαβαίνει. Η συμφωνία που είχαμε τι έλεγε; 300 φάσεις για να βάλει ένα γκολ. Ήταν η δουλειά του να βάζει γκολ και δεν το έκανε. Δε βοήθησε καθόλου την ομάδα. Ήμουν απογοητευμένος και τον κάλεσα στο γραφείου μου και άλλες φορές. Μετά από 3-4 αγώνες που είχε παίξει. Μου είχε πει και ο ίδιος ότι δεν είναι ευχαριστημένος από την απόδοσή του. Δεν ήταν ικανοποιημένος και αυτός”, ανέφερε αρχικά ο πρόεδρος με τα πρώτα... μαύρα σύννεφα να έχουν κάνει την εμφάνισή τους από τον πρώτο μήνα.


Στη συνέχεια ο κ.Τραγκουμανίδης τόνισε πως ο έμπειρος επιθετικός είχε για τα πάντα μία δικαιολογία: “Μιλήσαμε πάλι, καθώς δεν βοηθούσε όσο θέλαμε και το μόνο που είχε να πει είναι ότι του έφταιγαν όλα. Είχε μία δικαιολογία για τα πάντα. Αντί να είναι ειλικρινής και να πει ότι φταίει και αυτός έλεγε ότι φταίνε για όλα οι άλλοι. Μία τον πείραζε που το χόρτο είναι χοντρό, μία που είναι λεπτό. Μία τον ενοχλούσαν οι γλάροι πάνω από το γήπεδο. Μία ότι οι συμπαίκτες του δεν του δίνουν πάσα. Μία ότι την δίνουν χαμηλά. Μία ότι την δίνουν ψηλά. Για όλα είχε μία δικαιολογία. Για όλα έφταιγαν όλοι και ποτέ αυτός”.

Τι ήταν αυτό όμως που ξεχείλισε το ποτήρι με το νερό; “Το χειρότερο που έκανε όμως και με ενόχλησε πιο πολύ από όλα ήταν που κατηγορούσε τους συμπαίκτες του. Είσαι επαγγελματίας τόσα χρόνια και κατηγορείς του συμπαίκτες σου; Είναι σωστό αυτό;

Εν συνεχεία πρόσθεσε τα όσα του είχε πει ο Ζαχαρόπουλος όταν ήρθε στην ομάδα και τα οποία δεν τήρησε: “Εγώ είμαι δίκαιος. Είμαι ειλικρινής και μιλάω με αποδείξεις. Είμαι ο μόνος που τήρησα τη συμφωνία μας. Εγώ τον πίστεψα και τον πήρα στην ομάδα ακόμα και όταν άλλοι μου έλεγαν ότι είναι μεγάλος σε ηλικία και δεν μπορεί να προσφέρει. Εσύ σαν Ζαχαρόπουλος τι έκανες; Βγήκες 5-10 φορές τετ α τετ και τα έχασες όλα. Αυτό μου με τρελαίνει είναι η αχαριστία.


Βγες και πες ρε Ζαχαρόπουλε ότι δεν είσαι ικανοποιημένος ούτε εσύ από τον εαυτό του μη "δίνεις" όμως τους συμπαίκτες σου. Είναι αμαρτία, δεν είναι σωστό. Και να πεις ότι δεν φταις; Όταν ήρθε μου είπε ότι θα περάσει και τον Κυβελίδη στους σκόρερ και αυτόν τον έχουν περάσει ακόμα και αμυντικοί! Τον πήρα μόνο για να βάζει γκολ και αυτός δεν το έκανε και κατηγορούσε όλους τους άλλους. Πρώτη ήταν η ομάδα όταν ήρθε, πρώτοι είμαστε και τώρα.

Δεν πάει να είσαι ο Ζαχαρόπουλος, δεν πάει να είσαι ο Ροναλντίνιο. Εγώ είμαι δίκαιος με όλους, όλοι το ξέρουν αυτό. Είμαι 20 χρόνια στο ποδόσφαιρο και πίστεψέ με είναι πολλά για να δίνω εξετάσεις.Εμένα ξέρουν όλοι ποιος είμαι. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να αμφισβητήσει την ομάδα, να αμφισβητεί τα παιδιά μου. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα πάνω από όλα είναι να κοιμάμαι ήσυχος. Εδώ και 20 χρόνια δεν θα βρεθεί κανένας να πει ότι τον αδίκησε ο Τραγκουμανίδης”.

Τέλος αναφορικά με την άνοδο ο πρόεδρος του Βύζαντα πρόσθεσε: “Αν θέλει ο Θεός θα ανέβουμε”.

πηγή: golden3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε χωρίς να βρίζετε και να προκαλείτε!