Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Τέλος ο Δημητρίου!

Παρελθόν από τον πάγκο του Βύζαντα Μεγάρων αποτελεί ο Πέτρος Δημητρίου.

Μετά το τέλος της αναμέτρησης των Μεγάρων μεταξύ του Βύζαντα και του Φωστήρα ακολούθησαν λαϊκά δικαστήρια από τον κόσμο της ομάδας. Το αίτημα τους για παραπομπή του έμπειρου τεχνικού εισακούσθηκε από τον πρόεδρο Δημήτρη Τραγκουμανίδη και ο Πέτρος Δημητρίου αποτελεί πλέον παρελθόν από των σύλλογο των Μεγάρων.

Οι δηλώσεις:
Π. Δημητρίου: «Παραιτούμαι γιατί έχω κάποιες αρχές, τις οποίες δεν αλλάζω. Ειδικά όταν αυτές σχετίζονται με θέματα πειθαρχίας. Η παραίτηση μου δεν έχει καμία σχέση με την ομάδα του Βύζαντα, την οποία έχω στην καρδιά μου, γιατί στον 1 ½ χρόνο που δούλεψα, φτιάξαμε μία ομάδα που έχει το μικρότερο μέσο όρο ηλικίας στην Γ’ Εθνική και παίζει καλό ποδόσφαιρο. Φεύγοντας ευχαριστώ τον πρόεδρο και φίλο μου Δημ. Τραγκουμανίδη, τους υπέροχους φιλάθλους του Βύζαντα, τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό τημ και τους κ.κ. Χ. Τσουκαλά, Μιχ. Γούναρη, Κ. Σύρο, Αντ. Υψηλάντη και Β. Πολυχρόνη».

Π.Α.Ε. Βύζας:
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της Π.Α.Ε. ΒΥΖΑΣ ευχαριστούν τον προπονητή Π. Δημητρίου και τον συνεργάτη του Αντ. Τσιπάκη για την άριστη συνεργασία που είχαν όλο αυτό το διάστημα και τους εύχονται κάθε επιτυχία στην συνέχεια της προπονητικής τους καριέρας.

από byzas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να σχολιάσετε χωρίς να βρίζετε και να προκαλείτε!